דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כתיבה שיווקית - מדוע חשוב מאוד לקחת כותב תוכן בעל ניסיון 

מאת    [ 01/09/2011 ]

מילים במאמר: 418   [ נצפה 2324 פעמים ]

האם אנו מעצבים ללא עזרה את אתר האינטרנט ,האם אפשר לבנות את האתר ללא עזרה - ברור שלא!! בשעה שאנו יוצרים או מעצבים אתר אנו שוכרים מומחים. אז למה שלא נשכור גם כותב שיווקי מומחה בנושא של כתיבה שיווקית?







נכון, כל חלק הינו גורם בעל חשיבות בהצלחה של האתר ,אולם צריך לדעת כי אך ורק למילים יש אפשרות למכור את המוצר. כתיבה שיווקית היא סוג של כתיבה המשכנעת את הקורא ומשפיעה עליו לקנות את החפץ או המוצר. כתיבה שיווקית היא הרבה יותר אפקטיבית מאשר מודעת פרסומת. מודעת פרסום היא חד פעמית, ואולם אתר אינטרנט אשר כתוב כהוגן הינו אתר שנצפה לעתים קרובות ומוכר את החפץ או המוצר יום יום ובכל שעה.





כתיבה שיווקית - כיצד נכתוב כותרת מתאימה






    • 
    * כל כותרת זו הגורם הראשי בכתיבה השיווקית. הגולש הממוצע נעדר סבלנות והוא תמיד ממהר. הוא אינו קורא בעיון , אלא מרפרף ומדלג מאתר אחד למשנהו. מחקרים מאשרים כי גולש שוהה באתר באופן ממוצע שלושים שניות. במסגרת הזמן המועט הזה עלינו לתפוש את הגולש ולגרום לו להישאר באתר. זהו תפקידה של הכותרת.

    * כתיבת כותרות היא קופירייטינג. שורת כותרת מעולה צריך לדעת לכתוב . זאת אומנות שיש ללומדה. רק כותב תוכן מוצלח ובעל ניסיון יש לו את היידע למצוא שורת כותרת מעניינת, מושכת וממוקדת שתמשוך את הגולש, "תלכוד" אותו באתר ותגרום לו להתעניין באתר}.


כתיבת תוכן לאינטרנט - איך לכתוב בצורה יעילה





    • 

    * כתיבה שיווקית נכתבת בצורה של פסקאות. כל פסקה עוסקת בעניין אחר. לכל פסקה מומלץ לכתוב שורת כותרת אטרקטיבית שתמשוך את הגולש להמשיך לקרוא.

    * סגנון הפירמידה זהו האופן לכתיבה שיווקית. את המעלות ואת רוב מאמצי השכנוע צריך לכתוב בראש הכתבה. גולש האינטרנט יישאר באתר רק אם ייתברר לו שיש כדאיות לקרוא את התוכן. הוא יצא במהירות מהאתר אם לא יראה עניין כבר במשפט הראשון.

    * כתיבה שיווקית היא כתיבה המניעה לפעולה. אם אתם רוצים שהלקוח ירכוש את המוצר או שיגלה עניין בשירות המוצע, יש לדחוף אותו לעשות מעשה. צריך להניע לפעולה פעמים אחדות לאורך הכתבה. בסיום המאמר נזמין את הלקוח לממש את העסקה ונשתמש בלשון ציווי. על אף הפליאה שבדבר מצויים הרבה לקוחות המצפים שנפעיל עליהם שכנוע לקנות את המוצר או את השירות.

    * כתיבת תוכן לאינטרנט חייבת להיכתב בשפה תקנית ויפה. מאמר הכתוב כראוי ובלי טעויות מכבד את הגולשים.

    * כתיבת מאמרים לאינטרנט או קופירייטינג אלו מקצועות שצריך להשתלם בהם. לא כל מי היודע לכתוב, יודע לכתוב באופן המתאים לכתיבה שיווקית . כשאתם בונים אתר אינטרנט, לא רצוי לחסוך, כדאי להעסיק כותב תוכן מיומן ואיכותי שיביא להצלחת האתר ברשת.






מאמרים חדשים מומלצים: 


מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב